Wat te doen indien u een probleem hebt in verband met de facturering?

Indien u meent dat het bedrag dat u wordt aangerekend niet klopt:

  • controleer de gedetailleerde factuur (u kunt deze opvragen bij uw operator of eventueel raadplegen op uw klantenpagina; indien u in geschil bent met uw operator, zal deze u de gedetailleerde factuur gratis bezorgen).
  • richt u tot de boekhoudingsdienst van uw operator;
  • schrijf naar de klantendienst van uw operator;
  • indien u niet tevreden bent met het antwoord, kunt u vervolgens uw probleem uitleggen aan de ombudsman voor telecommunicatie door hem een kopie van de klacht die u aan uw operator hebt gericht door te sturen:

De heer Luc TUERLINCKX,
Ombudsdienst voor telecommunicatie,
Koning Albert II-laan 8 bus 3
1000 Brussel

Telefoon: 02 223 09 09
Fax: 02 219 86 59

Website: www.ombudsmantelecom.be 
e-mail : klachten@ombudsmantelecom.be 
 

Indien u moeilijkheden ondervindt om de bedragen die uw operator van u eist te betalen:

  • richt u schriftelijk tot uw operator om een gespreide betaling te vragen;
  • richt u tot een schuldbemiddelingsinstantie (OCMW of ander) die u zal helpen om een spreiding van uw betalingen te krijgen