Open procedure voor rekening van het BIPT voor een oplossing voor een systeem voor klachtenbeheer voor de Ombudsdienst voor de postsector

Type
Overheidsopdracht

Publicatiedatum
19-02-2018

Datum
19-02-2018

De Ombudsdienst voor de postsector wil een systeem voor klachtenbeheer aankopen om zijn (klachten)dossiers op gebruiksvriendelijke en doeltreffende wijze te kunnen beheren en behandelen; de voorkeur gaat uit naar een programma dat flexibel is en beheerd kan worden zonder veel technische kennis.

Er zal speciale aandacht worden besteed aan de automatisering van de werkprocessen, alsook aan het aspect rapportering/statistiek van de voorgestelde tool.

Deze opdracht heeft betrekking op de verwezenlijking van een systeem voor klachtenbeheer, inclusief een “webportaal”, met als optie de ondersteuning, het correctief en evolutief onderhoud ervan. Deze opdracht omvat ook de aspecten opleiding, reservekopieën, back-ups en archivering die bij een dergelijk systeem horen.

Datum opening offertes : vrijdag 30 maart 2018.

Document downloaden (PDF 0.47 MB)