Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie
Zoeken
search.button
NL
FR
DE
EN
Consumenten
Operatoren
Consumenten
Zoeken
search.button
Telefoon, internet, tv
Rechten en verplichtingen
Rechten en verplichtingen
Algemeen kader
Contract
Inhoud
Wijziging door de operator
Duur van het contract
Samenvatting van het contract
Factuur
Inhoud van de factuur
Onbetaalde factuur
Aansluiting
Vrije modemkeuze
Operatoren vergelijken
Operatoren vergelijken
Aanbiedingen vergelijken
Mobiele telefonie
Bundels
Vaste telefonie
internetaansluiting
Tariefvergelijker
Kwaliteitsindicatoren
Dekking
Glasvezel
Veranderen
Veranderen
Veranderen van operator
Veranderen van vaste operator?
Overdraagbaarheid
Het contract opzeggen
Tarieven
Tarieven
Sociaal tarief
Oproepen & sms-diensten met toeslag
Frauduleuze sms & oproep
Rechtstreekse aanrekening
Beheer van het verbruik
Waarschuwingsmechanisme (“Bill Shock”)
Roaming
Internationaal bellen & sms'en
“Prijzen”-studies
Nationale vergelijking 2024 – Vast en convergent
Nationale vergelijking 2024 - Mobiele
Consumentenbescherming
Consumentenbescherming
Noodnummers en nooddiensten
Gebruikers met een handicap
Prepaid kaarten
Netneutraliteit
Fraude
Compensatie bij dienstonderbreking
Postdiensten
Algemene informatie
Algemene informatie
Distributie
De universele postdienst
Kwaliteit
Tarieven
Vragen over postdiensten
Operatoren / De netwerken
Operatoren / De netwerken
Operatoren
Postale punten
E-commerce
Radiofrequenties
Privégebruik / Hobby
Privégebruik / Hobby
Vrij radiogebruik
Drones
Radioamateurs
Luchtvaart
Maritiem
Jacht
Professioneel gebruik
Professioneel gebruik
Een vergunning verkrijgen/opzeggen
Vaste netwerken (straalverbindingen)
Private lokale breedbandradionetwerken
Mobiele netwerken
Testen & proeven
Satellietgrondstations
Stoorzenders
Radars
Evenementen
Micro's
Controles / Storingen
Markttoezicht
Markttoezicht
Markttoezicht
Aankopen van apparatuur in het buitenland en via het internet
De nationale beperkingen
Verboden en/of particuliere apparatuur
Indoordekking mobiele netwerken
Laadpalen van het merk Easee
Gezondheid / Milieu
Frequentieplan
Onlineplatforms
De Digital Services Act (DSA)
De Digital Services Act (DSA)
Digital Services Act in een notendop
Aanbieders van online tussenhandels-diensten
Betrouwbare flaggers (DSA)
DSA: een klacht indienen
Gedragscode+ voor de bestrijding van illegale haatzaaiende uitlatingen
Terroristische inhoud online (TCO)
Terroristische inhoud online (TCO)
Wat is terroristische inhoud?
Wat is de Europese wet?
Je rechten als je inhoud onterecht wordt verwijderd?
Bevoegde autoriteiten in België en de rol van het BIPT
BIPT
De regulator
De regulator
BIPT
De Raad
Samenwerking
Nationale betrekkingen
Internationale betrekkingen - Telecom & Radiocom
Internationale betrekkingen - postsector
1993-2023: 30 jaar van activiteit
Opdrachten
Strategie
Activiteiten
Activiteiten
Actiemiddelen
Praktische tools
Plannen en verslagen
Werken bij het BIPT
Vragen & klachten
Faq
Klachten
5G
Aanleg van infrastructuur
Nieuws
Operatoren
FR
NL
DE
EN
Consumenten: 3473 resultaten gevonden
Export XML
Zoeken
Het BIPT keurt de tariefverhogingen van bpost voor 2022 goed
Publicaties › Persbericht -
07/10/2021
Het BIPT keurt de tariefverhogingen van bpost voor 2022 goed
Besluit van 27 september 2021 betreffende de analyse van de tariefverhogingen van bpost voor de enkelstuktarieven voor het jaar 2022
Publicaties › Besluit -
07/10/2021
Besluit van 27 september 2021 betreffende de analyse van de tariefverhogingen van bpost voor de enkelstuktarieven voor het jaar 2022
Het BIPT maakt de resultaten bekend van zijn jaarlijkse enquête over de perceptie van de elektronische-communicatiemarkt door de consument (2021)
Publicaties › Persbericht -
05/10/2021
Het BIPT maakt de resultaten bekend van zijn jaarlijkse enquête over de perceptie van de elektronische-communicatiemarkt door de consument (2021)
Enquête over de perceptie door consumenten van de Belgische elektronische communicatie-markt (2021)
Publicaties › Enquête -
05/10/2021
Enquête over de perceptie door consumenten van de Belgische elektronische communicatie-markt (2021)
Besluit van 20 september 2021 betreffende de herziening van het BROTSoLL-referentieaanbod van Proximus voor hoogwaardige toegangsdiensten
Publicaties › Besluit -
23/09/2021
Besluit van 20 september 2021 betreffende de herziening van het BROTSoLL-referentieaanbod van Proximus voor hoogwaardige toegangsdiensten
Raadpleging betreffende het ontwerp van Mededeling over de rechten en plichten van de “towerco’s” inzake het delen van antennesites
Publicaties › Raadpleging -
23/09/2021
Raadpleging betreffende het ontwerp van Mededeling van de Raad van het BIPT over de rechten en plichten van de “towerco’s” inzake het delen van antennesites
Advies van de Europese Commissie van 6 september 2021 (BROTSoLL)
Publicaties › Overige -
23/09/2021
Advies van de Europese Commissie van 6 september 2021 (BROTSoLL)
Advies van de Raad voor de Mededinging van 22 juni 2021 (BROTSoLL)
Publicaties › Overige -
23/09/2021
Advies van de Raad voor de Mededinging van 22 juni 2021 (BROTSoLL)
Bedrijfsconnectiviteit - Hoogwaardige toegang
Pagina's
Naargelang van hun behoeften kunnen bedrijven standaard breedbandtoegang of hoogwaardige toegang kopen. De hoogwaardige bedrijfsconnectiviteit berust op SDH-, WDM- en Ethernet-technologieën. Dit type van connectiviteit is bestemd voor ondernemingen die hoge eisen stellen op het vlak van snelheid, latentietijden, transparantie, enz.
Besluit van 13 december 2019 – Analyse van de markt voor hoogwaardige toegang 2019
Dossier -
23/09/2021
Met dit besluit bevestigt het BIPT dat Proximus nog altijd een dominante positie bekleedt op de markt voor hoogwaardige toegang en handhaaft het de bestaande verplichtingen die op Proximus rusten inzake toegang, transparantie, non-discriminatie en prijscontrole. Aan Proximus wordt bovendien een nieuwe verplichting opgelegd, namelijk die om toegang aan te bieden tot kabelgoten waarin zijn glasvezels liggen.
Vorige pagina
1
2
3
4
...
83
84
85
86
(pagination.current)
87
88
89
Volgende pagina »
Naar boven