Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie
Zoeken
search.button
NL
FR
DE
EN
Consumenten
Operatoren
Consumenten
Zoeken
search.button
Telefoon, internet, tv
Rechten en plichten
Rechten en plichten
Algemeen kader
Contract
Inhoud
Wijziging door de operator
Duur van het contract
Samenvatting van het contract
Factuur
Inhoud van de factuur
Onbetaalde factuur
Aansluiting
Operatoren vergelijken
Operatoren vergelijken
Aanbiedingen vergelijken
Mobiele telefonie
Bundels
Vaste telefonie
internetaansluiting
Tariefvergelijker
Kwaliteitsindicatoren
Dekking
Glasvezel
Veranderen
Veranderen
Veranderen van operator
Veranderen van vaste operator?
Overdraagbaarheid
Het contract opzeggen
Tarieven
Tarieven
Sociaal tarief
Oproepen & sms-diensten met toeslag
Frauduleuze sms & oproep
Rechtstreekse aanrekening
Beheer van het verbruik
Waarschuwingsmechanisme (“Bill Shock”)
Roaming
Internationaal bellen & sms'en
“Prijzen”-studies
Nationale vergelijking 2023 - Mobiele
Nationale vergelijking 2023 – Vast en convergent
Consumentenbescherming
Consumentenbescherming
Noodnummers en nooddiensten
Gebruikers met een handicap
Prepaid kaarten
Netneutraliteit
Fraude
Postdiensten
Algemene informatie
Algemene informatie
Distributie
De universele postdienst
Kwaliteit
Tarieven
Vragen over postdiensten
Operatoren / De netwerken
Operatoren / De netwerken
Operatoren
Postale punten
E-commerce
Radiofrequenties
Privégebruik / Hobby
Privégebruik / Hobby
Vrij radiogebruik
Drones
Radioamateurs
Luchtvaart
Maritiem
Jacht
Professioneel gebruik
Professioneel gebruik
Een vergunning verkrijgen/opzeggen
Vaste netwerken (straalverbindingen)
Private lokale breedbandradionetwerken
Mobiele netwerken
Testen & proeven
Satellietgrondstations
Stoorzenders
Radars
Evenementen
Micro's
Controles / Storingen
Markttoezicht
Markttoezicht
Markttoezicht
Aankopen van apparatuur in het buitenland en via het internet
De nationale beperkingen
Verboden en/of particuliere apparatuur
Laadpalen van het merk Easee
Gezondheid / Milieu
Frequentieplan
BIPT
De regulator
De regulator
BIPT
De Raad
Samenwerking
Nationale betrekkingen
Internationale betrekkingen - Telecom & Radiocom
Internationale betrekkingen - postsector
1993-2023: 30 jaar van activiteit
Opdrachten
Strategie
Activiteiten
Activiteiten
Actiemiddelen
Praktische tools
Plannen en verslagen
Werken bij het BIPT
Vragen & klachten
5G
Faq
Klachten
Aanleg van infrastructuur
Digitale diensten (DSA)
Digitale diensten (DSA)
Digital Services Act in een notendop
Aanbieders van online tussenhandels-diensten
Betrouwbare flaggers (DSA)
DSA: een klacht indienen
Nieuws
Operatoren
FR
NL
DE
EN
Consumenten: 3368 resultaten gevonden
Export XML
Zoeken
Ontwerpbesluit van 14 januari 2014 betreffende de nationale openbaar beschikbare telefoondiensten geleverd op een vaste locatie voor particuliere en niet-particuliere gebruikers
Publicaties › Raadpleging -
29/01/2014
Antwoordtermijn: tot 3 maart 2014 Werkwijze om te antwoorden: Aan: consult05@bipt.be Onderwerp: « consult-2014-D5 » Aanspreekpunt: Maarten Josson, adviseur (02 226 89 47) Antwoorden dienen elektronisch te worden verzonden naar het opgegeven adres.
Besluit van 7 januari 2014 met betrekking tot de samenstelling van het college bedoeld in het koninklijk besluit van 5 mei 2006 betreffende een verzoeningsprocedure voor het BIPT voor het jaar 2014
Publicaties › Besluit -
24/01/2014
Besluit van de Raad van het BIPT van 7 januari 2014 met betrekking tot de samenstelling van het college bedoeld in het koninklijk besluit van 5 mei 2006 betreffende een verzoeningsprocedure voor het Belgisch Instituut voor Postdiensten en Telecommunicatie voor het jaar 2014
Samenvatting van de reacties op de raadpleging van 24 september 2013 betreffende de sluiting van de centrales
Publicaties › Raadpleging -
20/01/2014
Raadpleging van de Raad van het BIPT van 14 januari 2014 in verband met het hamsteren van spectrum
Publicaties › Raadpleging -
17/01/2014
Antwoordtermijn: tot 21 februri 2014 Aanspreekpunt: Gino Ducheyne, Eerste ingenieur-adviseur, tel. 02 226 88 18 Antwoordadres per e-mail: consult07@bipt.be Antwoorden dienen elektronisch te worden verzonden met vermelding van de referentie “consult-2014-D7” in het onderwerp (raadpleging in verband met het hamsteren van spectrum) Alle antwoorden dienen elektronisch te worden verzonden naar het opgegeven adres. Op het document moet duidelijk worden aangegeven wat vertrouwelijk is. Er wordt gevraagd gebruik te maken van het “Formulier dat als voorpagina dient te worden gebruikt bij het antwoord op een door het BIPT georganiseerde openbare raadpleging".
Raadpleging door de Raad van het BIPT van 17 januari 2014 betreffende het ontwerp van strategisch plan 2014-2016
Publicaties › Raadpleging -
17/01/2014
Antwoordtermijn: tot 31 januari 2014. Wijze om te antwoorden: consult06@bipt.be (betreft: Consult-2014-D6). Aanspreekpunt: Dirk Appelmans, adviseur (02 226 87 67). Antwoorden dienen elektronisch te worden verzonden. Op het document moet duidelijk worden aangegeven wat vertrouwelijk is. Indien het antwoord vertrouwelijke elementen bevat, moet het worden vergezeld van een niet-vertrouwelijke versie van het antwoord.
Raadpleging van de Raad van het BIPT van 16 januari 2014 betreffende de evolutie van het tariefvergelijkingsprogramma
Publicaties › Raadpleging -
16/01/2014
Het BIPT organiseert een raadpleging waarbij we bemerkingen en suggesties van de sector (consumenten en operatoren) willen verzamelen over de toekomstige ontwikkelingen van de tariefsimulator www.bestetarief.be en de mogelijke verbetering ervan. Gelieve ons uw reactie te bezorgen voor 15 februari 2014.
Raadpleging georganiseerd door de Raad van het BIPT op verzoek van de Minister van Economie met betrekking tot het ontwerp van koninklijk besluit tot wijziging van het koninklijk besluit van 7 maart 1995 betreffende het opzetten en exploiteren van GSM-mobilofonienetten en van het koninklijk besluit van 24 oktober 1997 betreffende het opzetten en de exploitatie van DCS-1800-mobilofonienetten
Publicaties › Raadpleging -
08/01/2014
Antwoordtermijn: tot 22 januari 2014 - Aanspreekpunt: An Van Hemelrijck, Eerste adviseur (02 226 87 03) - Antwoordadres per e-mail: consult04@bipt.be - Antwoorden dienen elektronisch te worden verzonden met vermelding van de referentie “consult-2013-D4” in het onderwerp. Op het document moet duidelijk worden aangegeven wat vertrouwelijk is. De antwoorden worden enkel per e-mail verwacht op het aangegeven adres. Er wordt gevraagd om het "Formulier dat als voorpagina dient te worden gebruikt bij het antwoord op een door het BIPT georganiseerde openbare raadpleging " te gebruiken.
Arrest van het Hof van Cassatie van 3 januari 2014 betreffende de voorziening van Contactsat tegen het arrest van het hof van beroep van Brussel van 28 januari 2010.
Publicaties › Geschillen -
03/01/2014
Arrest van het Hof van Cassatie van 3 januari 2014 betreffende de voorziening van Contactsat tegen het arrest van het hof van beroep van Brussel van 28 januari 2010.
Arrest van het Hof van Cassatie van 3 januari 2014 betreffende de voorziening van Tecteo (voordien ALE) tegen het arrest van het hof van beroep van Luik van 11 december 2009.
Publicaties › Geschillen -
03/01/2014
Arrest van het Hof van Cassatie van 3 januari 2014 betreffende de voorziening van Tecteo (voordien ALE) tegen het arrest van het hof van beroep van Luik van 11 december 2009.
Advies van 24 december 2013 met betrekking tot het verbeteringsplan 2012 en het actieplan 2013 naar aanleiding van het klantentevredenheidsonderzoek 2012
Publicaties › Advies -
26/12/2013
Op basis van de informatie waarover het beschikt, stelt het BIPT vast dat er metingen werden uitgevoerd door bpost om de tevredenheidsgraad van zijn klanten in 2012 te peilen, en verstrekt het een gunstig advies wat betreft de verwezenlijking van het verbeteringsplan 2012 en de maatregelen voor verbetering die het beoogt voor 2013. Het BIPT stelt vast dat het verbeteringsprogramma 2012 bemoedigende resultaten begint te oogsten inzake klantentevredenheid. De klantentevredenheid is beduidend toegenomen ten opzichte van 2011 en gaat van 77% naar 82,5%. Het BIPT moedigt bpost aan om zijn inspanningen voort te zetten wat betreft de verbetering van de tevredenheidsindexcijfers die meer bepaald verband houden met het gemak om aangetekende zendingen te ontvangen, de wachttijden in de postkantoren of de dienst in geval van verlies of beschadiging van zendingen.
Vorige pagina
1
2
3
4
...
198
199
200
201
(pagination.current)
202
203
204
Volgende pagina »
Naar boven