Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie
Zoeken
search.button
NL
FR
DE
EN
Consumenten
Operatoren
Consumenten
Zoeken
search.button
Telefoon, internet, tv
Rechten en plichten
Rechten en plichten
Algemeen kader
Contract
Inhoud
Wijziging door de operator
Duur van het contract
Samenvatting van het contract
Factuur
Inhoud van de factuur
Onbetaalde factuur
Aansluiting
Operatoren vergelijken
Operatoren vergelijken
Aanbiedingen vergelijken
Mobiele telefonie
Bundels
Vaste telefonie
internetaansluiting
Tariefvergelijker
Kwaliteitsindicatoren
Dekking
Glasvezel
Veranderen
Veranderen
Veranderen van operator
Veranderen van vaste operator?
Overdraagbaarheid
Het contract opzeggen
Tarieven
Tarieven
Sociaal tarief
Oproepen & sms-diensten met toeslag
Frauduleuze sms & oproep
Rechtstreekse aanrekening
Beheer van het verbruik
Waarschuwingsmechanisme (“Bill Shock”)
Roaming
Internationaal bellen & sms'en
“Prijzen”-studies
Nationale vergelijking 2023 - Mobiele
Nationale vergelijking 2023 – Vast en convergent
Consumentenbescherming
Consumentenbescherming
Noodnummers en nooddiensten
Gebruikers met een handicap
Prepaid kaarten
Netneutraliteit
Fraude
Postdiensten
Algemene informatie
Algemene informatie
Distributie
De universele postdienst
Kwaliteit
Tarieven
Vragen over postdiensten
Operatoren / De netwerken
Operatoren / De netwerken
Operatoren
Postale punten
E-commerce
Radiofrequenties
Privégebruik / Hobby
Privégebruik / Hobby
Vrij radiogebruik
Drones
Radioamateurs
Luchtvaart
Maritiem
Jacht
Professioneel gebruik
Professioneel gebruik
Een vergunning verkrijgen/opzeggen
Vaste netwerken (straalverbindingen)
Private lokale breedbandradionetwerken
Mobiele netwerken
Testen & proeven
Satellietgrondstations
Stoorzenders
Radars
Evenementen
Micro's
Controles / Storingen
Markttoezicht
Markttoezicht
Markttoezicht
Aankopen van apparatuur in het buitenland en via het internet
De nationale beperkingen
Verboden en/of particuliere apparatuur
Laadpalen van het merk Easee
Gezondheid / Milieu
Frequentieplan
BIPT
De regulator
De regulator
BIPT
De Raad
Samenwerking
Nationale betrekkingen
Internationale betrekkingen - Telecom & Radiocom
Internationale betrekkingen - postsector
1993-2023: 30 jaar van activiteit
Opdrachten
Strategie
Activiteiten
Activiteiten
Actiemiddelen
Praktische tools
Plannen en verslagen
Werken bij het BIPT
Vragen & klachten
5G
Faq
Klachten
Aanleg van infrastructuur
Digitale diensten (DSA)
Digitale diensten (DSA)
Digital Services Act in een notendop
Aanbieders van online tussenhandels-diensten
Betrouwbare flaggers (DSA)
DSA: een klacht indienen
Nieuws
Operatoren
FR
NL
DE
EN
Consumenten: 3368 resultaten gevonden
Export XML
Zoeken
Resultaten van de raadpleging van 4 november 2013 met betrekking tot de statistische opvolging van de zakelijke markt
Publicaties › Raadpleging -
18/02/2014
Resultaten van de raadpleging van 4 november 2013 met betrekking tot de statistische opvolging van de zakelijke markt
Beroep van Belgacom van 17 februari 2014 tegen het besluit van 10 december 2013 betreffende de herziening van de referentieaanbiedingen BRUO, BROBA EN WBA VDSL2 (BRXX 2012)
Publicaties › Geschillen -
17/02/2014
Beroep van Belgacom van 17 februari 2014 tegen het Besluit van de Raad van het Belgisch Instituut voor Postdiensten en Telecommunicatie van 10 december 2013 betreffende de herziening van de referentieaanbiedingen BRUO, BROBA EN WBA VDSL2 (BRXX 2012)
Presentaties die zijn voorgesteld tijdens de workshop van 6 februari 2014
Publicaties › Overige -
14/02/2014
Hierbij vindt men de 3 presentaties die zijn voorgesteld tijdens de workshop van 6 februari 2014 met de ondernemingen actief op de Belgische postmarkt.
Advies van de Europese Commissie van 13 februari 2014 (WBA Vectoring)
Publicaties › Overige -
13/02/2014
Advies van de Europese Commissie van 13 februari 2014 (WBA Vectoring)
Gedrag en prioriteiten van de gebruikers van de postdiensten
Publicaties › Persbericht -
12/02/2014
Brussel, 12 februari 2014 – Het BIPT publiceert de resultaten van de enquête over het gedrag en de prioriteiten van de particuliere en zakelijke gebruikers met betrekking tot de universele postdienst in België. Bovendien maakt deze enquête een eerste balans op van hoe de gebruikers de kwaliteit en de prestaties van bpost ervaren in een omgeving die sinds 1 januari 2011 volledig voor concurrentie is opengesteld. In het algemeen blijkt daaruit dat de klantentevredenheid sedert 2006 niet sterk geëvolueerd is.
Mededeling van 17 december 2013 betreffende de resultaten van de enquête van juli-augustus 2013 in verband met het gedrag en de wensen van de particuliere en professionele gebruikers met betrekking tot de universele postdienst in België
Publicaties › Mededeling -
12/02/2014
Eerste balans van hoe de particuliere en professionele gebruikers de kwaliteit en de prestaties van de postoperatoren ervaren in een volledig voor concurrentie opengestelde omgeving
Besluit van de Raad van het BIPT van 31 december 2013 tot intrekking van de gebruiksrechten voor de frequenties 3410-3450/3510-3550 MHz voor radiotoegang toegekend aan ZapFi NV
Publicaties › Besluit -
11/02/2014
Besluit van de Raad van het BIPT van 31 december 2013 tot intrekking van de gebruiksrechten voor de frequenties 3410-3450/3510-3550 MHz voor radiotoegang toegekend aan ZapFi NV
Raadpleging van het ontwerpbesluit betreffende het NGLL-addendum bij BROTSoLL
Publicaties › Raadpleging -
07/02/2014
Antwoordtermijn: tot 5 maart 2014 Antwoordadres: consult08@ibpt.be (betreft CONSULT-2014-D8) Aanspreekpunt: Alain Maton, ingenieur-adviseur (02 2268 936)
Vergelijking van de Belgische telecomprijzen met buurlanden
Publicaties › Persbericht -
05/02/2014
Vergelijkende studie van de prijzen van telecomproducten in België en in onze buurlanden
Vergelijkende studie prijsniveau telecomproducten in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk [Tarieven van augustus 2013]
Publicaties › Studie -
05/02/2014
Het BIPT heeft onderzoek gedaan naar het prijsniveau van telecomproducten in een set van vijf landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk). In het totaal werden 591 tariefplannen vergeleken voor residentiële gebruikers. Het doel van deze studie is na te gaan in welke mate het prijsniveau van telecomproducten op de Belgische markt zich verhoudt tot het prijsniveau van gelijkaardige producten in de ons omringende landen. Het BIPT heeft deze studie in 2012 aangevat op vraag van Mijnheer de vice-Eerste Minister Johan Vande Lanotte. Een eerste editie (met data van augustus 2012) werd gepubliceerd in het voorjaar van 2013. Dit document is de tweede editie, met data van augustus 2013.
Vorige pagina
1
2
3
4
...
197
198
199
200
(pagination.current)
201
202
203
Volgende pagina »
Naar boven