Deze website maakt gebruik van cookies die uitsluitend nodig zijn voor de goede werking ervan. Je kan deze niet weigeren indien je deze website wenst te bezoeken. Het BIPT gebruikt geen cookies voor analytische doeleinden.

Brussel, 13 oktober 2016 - Het BIPT publiceert een kwaliteitsbarometer van de telecommunicatiediensten. Het programma, dat vandaag online is gezet, bestaat uit verschillende indicatoren die betrekking hebben op de prestaties van de verschillende operatoren. Via de publicatie van deze kwaliteitsbarometer van de diensten hoopt het BIPT meer transparantie te scheppen en zo de consumenten de mogelijkheid te bieden om beter geïnformeerd over de kwaliteit van de telecommunicatiediensten keuzes te maken en de operatoren ertoe aan te zetten maatregelen te nemen om hun dienstkwaliteit te verbeteren.

Newsletter

Als u e-mailwaarschuwingen wenst te krijgen, geef dan uw e-mailadres en uw interesse(s) op.

Het BIPT verwerkt deze twee of drie persoonlijke gegevens (e-mailadres (eventueel uw naam en voornaam) en interesses) om u deze berichten te bezorgen; indien u zich op een dag uitschrijft, zullen uw gegevens niet langer verwerkt worden en zullen ze worden gewist.

U zult uw inschrijving moeten bevestigen. U zult te allen tijde zich kunnen uitschrijven of uw profiel kunnen aanpassen via de link om uit te schrijven of door ons te contacteren via het adres webmaster@bipt.be.

Meer weten over de cookies of over de bescherming van uw persoonsgegevens?

Naar boven